Общи условия

Настоящите „Общи условия“ уреждат взаимоотношенията между УЕБ ГРУП БЪЛГАРИЯ ЕООД ( aliya.bg ) от една страна и потребителите на електронни (интернет) страници и услуги, намиращи се на домейн aliya.bg (наричан за краткост сайт). Тези условия обвързват всички потребители. С натискането на всеки един обект, линк или бутон, разположени на страниците на aliya.bg (с изключение на линка към настроящите „Общи условия“), потребителят се съгласява, изцяло приема и се задължава да спазва тези „Общи условия“.

РЕГИСТРАЦИЯ

За да получите правото да извършвате валидни заявки за закупуване на предлаганите в aliya.bg стоки, не необходимо първо да се регистрирате. Можете да пазарувате със същата сигурност и без да се регистрирате.

Трябва да въведете адреса, който ще се използва за доставка, Вашето име и фамилия, e-mail, телефон(и) за връзка. Необходимо е да изберете и парола. С отбелязване в полето „Съгласен съм с „Общите условия““ клиентът извършва електронно изявление по смисъла на Закона за електронния документ и електронния подпис, с което декларира, че е запознат с настоящите „Общи условия“ и ги приема.

ПОВЕРИТЕЛНОСТ НА ДАННИТЕ

Личните данни, които aliya.bg получава при регистрацията, ще бъдат използвани единствено за обслужване на потребителите – приемане и изпълнение на поръчки, доставяне на информация под формата на информационен бюлетин и връзка с потребителите в случай на възникнали проблеми, свързани с поръчката. Aliya.bg гарантира, че въпросните данни няма да бъдат предоставяни под никаква форма на трети лица или използвани за цели, различни от гореописаните.

Потребителският акаунт на конкретен потребител може да бъде изтрит от базата данни на aliya.bg заедно с прилежащите към него данни, по всяко време при желание от страна на потребителя.

ПОРЪЧКА

Поръчките се приемат от сайта 24 часа в денонощието, вкл. в почивните дни и в дните на официалните празници. При финализиране на Вашата поръчка, Вие имате възможност да видите продуктите, които купувате и техните цени, Вашите имена, e-mail, телефон, адрес, начинa на доставка и начина на плащане. След финализирането на поръчката на посочения от Вас телефон ще получите потвърждение със същата информация. За всеки етап от обработването на поръчката (потвърждаване на наличност, изпращане и др.) ще бъдете уведомявани от оператор по е-майл или телефон. Състоянието на текущата, както и на предишни поръчки, можете да следите и от Вашия профил. Вашата поръчка следва да бъде потвърдена по телефон или е-мейл, за да се счита за приета.

 

ЦЕНА НА ПОРЪЧКАТА

Крайната цена на поръчката се калкулира като сбор от цените на поръчаните продукти. Всички цени са с включен ДДС и не подлежат на промяна от момента на поръчване до момента на плащане. Към цената на поръчката се добавя и цена за доставка.

Имате възможност да се възползвате от опция Отвори преди да платиш. Даваме ти право да провериш дали получаваш точно това, което си поръчал.

 

ПРОБЛЕМИ ПРИ ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА

 

Изпълнението на Вашата поръчка може да бъде възпрепятствано поради някоя от следните причини:

1. Една или всички от поръчаните стоки не са в наличност; в този случай ние ще установим контакт с Вас в най-кратък срок.

2. Потребителят е посочил грешен или непълен адрес за доставка.

3. Липса на телефон за контакт с потребителя.

При възникване на проблеми с доставката по наша вина всички допълнителни разходи са за наша сметка. Във всички останали случаи последващо изпращане на пратката ще бъде за Ваша сметка.

НАЧИНИ НА ПЛАЩАНЕ

1. Плащане при доставка (наложен платеж) при получаване на стоката плащате дължимата сума на куриера.

 

ОТКАЗ ОТ ПОРЪЧКА

1. Потребителят има право да върне закупената от него стока в рамките на 14 дни от датата на получаването й. За целта предметът на сделката трябва да е в оригиналната си опаковка, без следи от употреба или нарушаване на търговския вид на стоката, в съответствие с разпоредбите на чл. 50 от ЗЗП.

2. Ако клиентът откаже поръчката си, цената на стоката ще му бъде възтановена в 14 дневен срок след връщането само и единствено по банков път.

3. При отказ от поръчка всички разходи по доставки са за сметка на купувача.

4. Продуктите, обект на връщане, трябва да бъдат в отлично състояние, неизползвани, неизпрани и в оригиналната си опаковка.

5. Клиентът няма право да връща употребявана стока.

6. Ако стоката не е в оригиналната си опаковка (кутия) продавачът има паво да не приеме стоката обратно.

7. Потребителят следва да върне закупената стока на адрес гр. София, офис на Спиди Студентски град (Кауфланд) като посочи като получател УЕБ ГРУП БЪЛГАРИЯ ЕООД с телефон 0878188811